Psychologieboeken: Mijn kind is anders (regressie-ervaringen v kinderen) Vidal

Aangeboden: Mijn kind is anders (regressie-ervaringen v kinderen) Vidal Prijs: T.e.a.b.

Paperbackuitgave Ankh hermes 2000 in nieuwstaat 174 blzn. Voor meer info zie foto van de achterkaft.

zie eventueel ook mijn andere (boek)advertenties (aanklikken: bekijk alle advertenties): veel esoterie/spiritualiteit en psychologie, maar ook gezondheid, geschiedenis. Vrijwel alles in goede tot uitstekende of nieuwstaat.

Soms kunnen dikke boeken in het midden opengevouwen verzonden worden zodat het door de standaard brievenbus past. Ik verstuur een boek gra ag en meestal in een nieuwe airbubble-envelop, tenzij het te dik wordt voor de standaard-brievenbusafmeting (380x265x32 MM). Ik reken daar 0,26 extra voor. Ik vind het belangrijk als een boek in goede staat aan komt.

Als wij tot overeenstemming komen en ik u een boek toezend vraag ik alti jd om een ontvangstbericht als u het boek in goede staat ontvangen heeft; op deze wijze ben ik -intussen- in staat om u honderden bewijzen van ontvangst van mijn klanten te kunnen toezenden in het geval u het kopen op Marktplaats niet (meer) vertrouwt.

Ik reserveer een boek voor u als u mij te kennen heeft gegeven het afgesproken bedrag te zullen gaan overmaken of -wellicht- zelfs al overgemaakt heeft. Zolang u dat nog niet gedaan heeft voel ik me namelijk vrij een hoger bod te accepteren. Het komt wel eens voor dat een bieder na zijn/haar bod vervolgens niets meer laat horen; daarom vraag ik om zo'n betalingsi ntentie
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Psychologieboeken